Onderzoek klanttevredenheid: 94,5% tevreden met QRing

Inmiddels zijn duizenden waardevolle items beschermd met een QRing QR tag. Maar hoe ervaren de eigenaren van die waardevolle items het product en de QRing service? In april 2022 hebben wij daarom onderzoek gedaan naar de klanttevredenheid van QRing. Daar kwamen enorm positieve resultaten uit! Zo is 94,5% van de kopers (zeer) tevreden met zijn/haar QRing item. Dat stimuleert ons om vooral door te gaan met waar we mee bezig waren.

We hebben verschillende aspecten onderzoek. Deze hebben we op een rijtje gezet en visueel weergegeven in onderstaande infographic.

qring-survey

Good job! Keep up the good work.

Producttevredenheid

Het eerste onderdeel was producttevredenheid. Klanten geven vooral aan dat het product ‘easy to use’ is en dat het een gevoel van veiligheid met zich meebrengt. Daarnaast wordt QRing voornamelijk gebruikt voor sleutels, tassen en bagage. De prijskwaliteit ratio wordt door het grootste deel van de klanten goed tot zeer goed genoemd.

Merktevredenheid

Ook het merk wordt door klanten positief beoordeeld. Zo zou 66,6% van de klanten QRing aanbevelen bij familie of vrienden. Positieve eigenschappen als ‘value for money’, ‘service’, ‘delivery’ en easy to use worden genoemd als de belangrijkste sterke punten.

 

Bronnen: QRing Survey 2022